onsdag den 24. maj 2017

Lige nu

Har jeg brygget en god kop kaffe, snuppet et par stykker chokolade - fundet bagerst i skabet, spiser sjældent chokolade, men lige nu fik jeg lyst, eller jeg trænger, som en vis fru murermester Jessen ville have sagt. Nu er det lang weekend eller mini-ferie, jeg skal bare hygge og slappe af, få læst videre i "Ligblomsten", som jeg har lånt på biblioteket. Næste bog i rækken er endnu en biblioteksbog, "Victoria" af Daisy  Goodwin, den glæder jeg mig til, følger trofast med i serien søndag aften på DR1. Er fan af historiske serier og bøger. 
Rigtig god weekend, hvis du også hører til de heldige. 


1 kommentar:

  1. Rigtig god og lang weekend Christina. Nyd chokoladen. Kh. Birgitte

    SvarSlet

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er j...