torsdag den 18. maj 2017

På det seneste har jeg...

...overvejet at opsige mit abonnent på magasinet Boligliv
...mistet den ene pedal på vejen hjem, fik en god gåtur til cykelhandleren - men ingen skader på mig eller cyklen 
...haft svært ved at sove
...henret mine bedsteforældres stol op fra kælderen, den skal være min læsestol
...cyklet dejlige ture
...købt en fin lille vægreol, til mit nye læsehjørne 
...endnu årets første is til gode - måske skal den købes i weekenden
...flyttet rundt på bøger og gamle magasiner
...ryddet op i kælderen

Nu er det snart weekend igen, dagene går sørme hurtigt - det forsømte forår. Nu er juni lige om hjørnet og snart sommerferien. Jeg glæder mig til det hele :0) 

2 kommentarer:

  1. Jeg har heller ikke spist is endnu. Er ikke den store is fan. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg egentlig heller ikke, men skal gerne have en is fra ishuset nordpå :-) Har den i øvrigt stadig til gode.

      Slet

Jeg kan godt lide mandage

En helt ny uge er godt i gang, for mange er mandage lidt øv, også for mig en gang i mellem, dynen kan være svær at få af - især i vinterperi...