torsdag den 8. juni 2017

Der skal så lidt til

Torsdag aften, næsten weekend, jeg glæder mig. Snart er det sommerferie, dét glæder jeg mig også til, selvom der er meget der skal klares endnu på arbejdet. Vil ikke lade mig stresse, det er livet for kort til, men puha, det er tit lettere sagt end gjort. I går gik jeg i seng kl. 21 og sov lige til uret ringede i morges.
Her er nogle af de gode ting, der gemmer sig på min telefon.

Boligblad og te med mælk

Den nye sæson af House of Cards

Mælkebøtter i haven

En pose fra bageren 

Den obligatoriske solnedgang 

Små regndråber på en fin lille blomst



2 kommentarer:

  1. Jeg er endelig kommet i gang med den nye sæson af House of Cards. De to første afsnit har dog været lidt sådan... bla. Ikke helt så skarpe som før synes jeg. Men skal stadig se den til ende ;-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Er enig med dig, jeg er om ikke gået i stå, men har sat den på pause i øjeblikket. Forsøger at komme videre i morgen, for den skal da ses til ende :-)

      Slet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...